Re: προς όλους τους ΜΗ τακτικούς θαμώνες ( οι τακτικοί καταλάβανε από μόνοι τους)

Palatinus elfiness at yahoo.com
Mon May 29 15:01:00 EEST 2006

--- bobos <bobos.papa at gmail.com> έγραψε:

> δεν

> Αφου δεν σε έχει ενωχλήσει ποτε το τι γίνετε με τα
> dlls και τη registry
> μπορεις να
> μου πεις γιατι κάνεις format στα windows σου κάθε 6
> μήνες?

Ειπα εγω τετοιο πραγμα; δεν εχω κανει ποτε φορματ στη
ζωη μου, εκτος απο ΠΟΛΥ ειδικες περιπτωσεις (πχ
αναβάθμιση) :)

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr