grub error 17: ti kaleitai na epilysei enas aplos xrhsths

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Mon May 29 02:42:49 EEST 2006

Στις Κυριακή 28 Μάιος 2006 21:48, ο/η Chameleon έγραψε:

> exw tre3ei 1000000 fores to memtest

Οϊνταα! Δεν ισχυρίστηκα οτι έχεις πρόβλημα στο memory bus, παράδειγμα σου δίνω
για να καταλάβεις οτι δεν μπορεί να αποκλείεις hardware problem, επειδή δεν
σου έχει φανερωθεί με κάποιο συγκεκριμένο software.

> Ti eidous problhma fantazesai oti mporei na exei?

Bad sectors ίσως? (Είτε σε partition table είτε στο data area).

> Oxi akribws. Apla to 8ewreite apolyta fysiologiko na lete oti to linux
> egka8istatai dixws problhmata.
> Dhladh bazeis to CD mesa, epilegeis apo grafiko periballon oti einai na
> epile3eis kai meta ola douleoun sthn enteleia!!

Ναι, ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι είναι τα πράγματα. Το οτι εσύ αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα
δε σημαίνει τίποτα για τη συντριπτική πλειοψηφία η οποία βάζει π.χ. το DVD
του SuSE και μετά έχει ένα έτοιμο σύστημα με όλα τα κομφόρ. Χωρίς βέβαια να
σε εμποδίζει κανείς να προσαρμόσεις διάφορα πράγματα κατά τα γούστα σου σε
δεύτερο χρόνο.
Τώρα βέβαια αν εσύ έχεις τέτοιες απαιτήσεις από το slack... δεν έχεις ακόμη
καταλάβει που βρίσκεσαι.

> As mhn zhthsw akoma na mporw na blepw to file system enos ypologisth
> WinXP me samba! Prepei prwta na energopoihsw ta ellhnika.

Εγώ μπορώ να μιλήσω για το SuSE μου: δηλώνοντας σα γλώσσα συστήματος τα
ελληνικά στο YaST, έχω παντού ελληνικά χωρίς πρόβλημα, συμπεριλαμβανομένης
της samba. Για την οποία μπορώ να δώσω όσες ρυθμίσεις δικτύου χρειάζονται
μέσω του YaST και πάλι, και να μην έχω πρόβλημα.

Επιτέλους, όταν πρωτοέβαλα το SuSE 6.3 μου, τα ελληνικά ρυθμίζονταν
προσθέτοντας από 1-2 γραμμές σε 2 text αρχεία. Ούτε τότε είχα πρόβλημα, ούτε
πολύ περισσότερο τώρα.

Αλλά εγώ πάλι δεν είμαι προγραμματιστής... Και μάλιστα σε windows...

> auto pou les isxyei, alla den mporw na katalabw ti xalasmeno mporei na
> exei o diskos mou. exw tre3ei ta diagnwstika ths etairias tou (an
> mporeis na ta empisteyteis se diskous)

Δεν μπορείς. Δοκίμασε με άλλο σκληρό δίσκο, να δείς οτι δεν θα έχεις πρόβλημα.

> Me poio programma na kanw repartitioning? Exei kanena to linux? (exw
> dianomes slackware, OpenSuse, Kubuntu)

Τα προγράμματα εγκατάστασης όλων των διανομών, ΙΣΩΣ?
Το fdisk ίσως? (Όχι για shrink των windows, για να φτιάξεις νέα partitions για
το linux).

> Re file,

Δεν είμαι φίλος σου. (Ευτυχώς).

> opws les ki esy, ola sou doulepsan (an kai den to pisteyw).

Δικαίωμά σου, όμως είναι αλήθεια. Και για εμένα, και για όσους φίλους μου
δοκίμασαν κατά καιρούς linux.

> An
> eixes egkatasthsei 50 fores diafores dianomes linux kai sou spazane ta
> @@ h eprepe na empaines se Windows gia na mpeis se Internet kai na
> rwthseis h na psa3eis to google, den 8a ebrizes to linux?

Όχι βέβαια, για πολλούς λόγους που ήδη έχουν αναλυθεί, όπως π.χ. διοτι δεν μου
χρωστάει τίποτα ο Linus και οι χιλιάδες των developers που το φτιάξανε από
την καλή τους την καρδιά. Η επίσης διοτι δεν με υποχρέωσε κανένας να το
εγκαταστήσω.

> Prospa8w edw kai 3 xronia na alla3w leitourgiko kai ka8e fora
> apotygxanw.

Και ακόμα δεν έχεις αναρρωτηθεί μήπως κάνεις εσύ κάτι λάθος, ή γενικά μήπως
υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην προσέγγισή σου.

> apaithseis apo to leitoyrgiko systhma. Epeidh sta Windows 3erw akribws
> pws na tis kanw, enw sto linux oxi einai problhma. 8elei xrono.
> Diati8emai na afierwsw ena mhna gia ta basika.

Καλύτερα άστο το linux και βάλε AmigaOS στο PC σου, αν μ' εννοείς.

> Na mhn asxoloumai omws 2
> ebdomades me to kwlo-grub kai thn ellhnikh yposthri3h se plhktrologio,
> grammatoseires kai console.

Δε θα ασχολιόσουνα τόσο καιρό αν δεν είχες αυτό το στυλάκι και αποφάζιζες να
σοβαρευτείς και να αξιοποιήσεις τη βοήθεια που απλόχερα σου προσφέρει (ακόμα)
η λίστα.

> De symfwneis?

Όχι, αλλά θα υπερασπίζω το δικαίωμά σου να τα λες.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"