παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Sun May 28 19:05:14 EEST 2006

> To linux den kataferes na to egka8istiseis sto DIKO SOU mixanima. Mpori
> na fenete oti den exei kanena apolitos problima giati kapoioi driver twn
> windows eixane kripsei kala ayta ta problimata alla ayto den simenei oti
> den yparxoune (kai ta jeroune oi kataskeyastes twn en logo driver).

Συμφωνώ.
Στο φορητό μου συνέβει το εξής:
Είναι Athlon64 3400.

Υπερθερμαίνονταν ο επεξεργαστής.
Οι drivers cool & quiet στα Windows όποτε έβλεπαν 85 περίπου βαθμούς
έριχναν τα MHz από 2400 σε 700. Έτσι δεν υπήρχε περίπτωση ποτέ να
καταλάβω οτι κάτι δεν πάει καλά. Φαντάζομαι το έχουν πάθει πολλοί αυτό
το πράγμα αλλά δεν το έχουν πάρει χαμπάρι.

Όταν έβαλα linux (το scientific) και πήγαινα να κάνω compile τον πυρήνα
(όχι μόνος μου φυσικά) παρατηρούσα οτι έσβυνε το μηχάνημα (μια φορά
πρόλαβα να δω μόνο οτι είχε φτάσει τους 90 βαθμούς!)

Κατάφερα να κάνω compile μόνο αφού τον έβγαλα με μπαλαντέζα έξω στα
χιόνια!!! (ήταν χειμώνας).

Μπορεί κανείς να πεί οτι το linux με έσωσε γιατί ο φορητός ήταν ακόμα
στην εγγύηση.

Αν παρέμενα στα Windows ίσως να μην το καταλάβαινα ποτέ. (Αν και
παρατηρούσα καθυστέρηση όταν συμπίεζα με το 7zip)