Dianomi Linux gia Router

basilis bts at the.forthnet.gr
Fri May 26 13:51:39 EEST 2006

Nick Demou wrote:

> παλιά (πριν 2 χρόνια) υπήρχε ένα θέμα δυσκολιας χρήσης adsl modem στις
> περισότερες διανομές - Είχα πήξει για να καταλάβω πως θα γίνει να
> είναι όντως το linux box το router και το adsl modem να είναι όντως
> απλά ένα modem και να *μην* κάνει routing (bridge mode) αλλά από τότε
> μπορεί να έχουν αλλάξει τα πράγματα - δεν έχω παρακολουθήσει. Αν το
> στήσεις πες μας τι έκανες.

    Εκπλήσσομαι.. ;-)

    Αν και απέχω πάρα μα πάρα πολύ από το να χαρακτηριστώ έμπειρος
χρήστης debian (τουλάχιστον συγκριτικά με το επίπεδο των περισσότερων
από εσάς που συμμετέχετε στη λίστα - πιο πολύ ως μπακαλόγιαννο θα με
χαρακτήριζα), το συγκεκριμένο θέμα δεν με απασχόλησε πάνω από 5 λεπτά.

    Είχα στήσει το κοκαλοjetspeed σε bridge mode χρησιμοποιώντας το
pppoeconfig. Τα πάντα έγιναν πρακτικά αυτόματα, πολύ εύκολα και πολύ
γρήγορα. Έτσι, το κοκαλομόντεμ λειτουργούσε μόνο ως μόντεμ και όλα τα
υπόλοιπα τα κάνει το λινουξόμποξο..

    Μάλλον δεν ήσουν στη μέρα σου όταν ασχολήθηκες με το συγκεκριμένο
ζήτημα.. ;-)

Basilis Tsapas (aka tsapi)

Thessaloniki - Greece