παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Mon May 22 23:11:18 EEST 2006

Chameleon wrote:

> Symperasma:
> Otan lete "arxarious" poious ennoeite?
> 1. Autous pou den exoun idea apo linux alla xeirizontai me eukolia Windows?
> 2. Autous pou den 3eroun apo pou anoigei o ypologisths?
>

> An to 2, tote xara sto kouragio sas, alla einai h pio swsth stigmh gia
> na ma8oun linux.
>
> An to 1, tote auto pou prepei na kanete einai:
> "Pou einai o Device Manager sto linux?"
> "Poios einai o Media Player sto linux gia na pai3w Matroska arxeia?"
> "Pws mporw na kanw epe3ergasia video sto linux?"
> ktl, mphkate sto nohma.

> [...]

Arxarios einai autos pou den exei swsth antilipsi tis vasikis orologias.
Domi sistimatos (filesystem tree), vasikoi fakeloi (den einai aparetito
na jerei pou skata einai to pipi_koko_system32 alla na jerei pou einai
to Shared Folders), vasiki gnwsi anagnorisis arxion akomi ki otan den
exei to katalilo application. Na katalavenei tin diafora enos spreedshit
apo ena word processor k paei legontas.
Auta ennooume vasika.. ma mpei sto internet, na jerei ti einai o
browser, ti einai o media player, ti einai o mail client.. kai pws na
ton kanei setup. Giati akomi kai na min jerei tis lejoules pop3 k imap,
oloi oi provider prosferoun guides step by step, an mporei na ta
diavasei k na kanei auta pou vlepei... einai mia xara.
Opios den mporei na ta kanei auta (k kapia parapanw) einai arxarios.

ok now?