Dianomi Linux gia Router

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Mon May 22 17:53:22 EEST 2006

kalispera sti lista!
Exoume stisei ena grafeio me 4 pc, 1 server, switch 10/100 kai tora
balame static ADSL (384/128) kai pirame to adsl modem/router tis
otenet (to Thomson/Alcatel SpeedTouch 536).
Tha exoume web server, ftp, p2p klp na trexoun apo ton server kai na
bgainoun sto Internet (oxi ola taytoxrona :-)) ) kai IM kai surfarisma
apo ta alla pc (xrisi grafeioy diladi).
Theloume oposdipote mia kapoia asfaleia (kai logo tou static IP), kai
leme na baloume ena pc me mia dianomi linux gia
firewall/router//antivirus (me ayti ti seira protimisis). Exoume
diathesimo enan celeron  500Mhz, 64MB ram kai 12GB HD.
Sto distrowatch.com exei arketes dianomes, alla den tis exoume
dokimasei pote. Mporeite na dosete kamia symboyli pia na protimisoume?

Eyxaristo, paidia.
Stefanos