παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sat May 20 02:56:39 EEST 2006

Στις Παρασκευή 19 Μάιος 2006 16:45, ο/η Chameleon έγραψε:
> Γεια στο στόμα σου. Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα.
> Πρέπει να προστεθούν εδώ διάφορα μικροπροβληματάκια που εμφανίζονται
> κατά την εγκατάσταση *οποιασδηποτε* διανομής (διαφορετικά σε κάθε
> διανομή) τα οποία εν τελει είναι μάλλον αδύνατο να τα διορθώσει ένας
> χρήστης που δεν ξέρει και πολλά πράγματα.
>
> Όταν τα λεω εγώ είμαι troll.

Δηλαδή ρε φίλε ένας χρήστης τέτοιος "που δεν ξέρει και πολλά πράγματα" μπορεί
να εγκαταστήσει Windows σε καθαρό υπολογιστή μόνος του? Δε χρειάζεται καν να
παρουσιαστεί πρόβλημα. Απλά δεν μπορεί. Και επειδή με τα Windows κάθε λίγους
μήνες χρειάζεσαι επανεγκατάσταση (αντίθετα με το linux), κάθε τρείς και λίγο
με φωνάζουν όλοι οι φίλοι μου να τους τα ξαναπεράσω, γιατί ο υπολογιστής τους
σέρνεται... Ή λέω ψέματα?

Άρα γιατί προσπαθείς να μας τη σπάσεις για ΑΛΛΗ μια φορά με τη γκρίνια σου για
το linux? Σήκω φύγε, και μη δίνεις αφορμές να σε λέει ηλίθιο ο κόσμος. (Εκτός
κι αν σου αρέσει)...

Να σταματήσουμε επιτέλους να λέμε μ*λ*κίες και να πούμε την αλήθεια: το linux
για τον απλό/αδαή χρήστη είναι πολύ πιό εύκολο από τα windows. Άλλοι είναι οι
δύο λόγοι που δεν χρησιμοποιούμε όλοι στο desktop μας linux:
(1) Το windows μας το δίνουν προεγκατεστημένο
(2) Οι παλαιότεροι πλήν αδαείς χρήστες έχουν ήδη μάθει να τα κάνουν όλα
πατώντας συγκεκριμένα κουμπάκια σε συγκεκριμένη έκδοση των windows. Δυστυχώς
τώρα με το migration στα Vista προμηνύεται για αυτούς μεγαλύτερη ταλαιπωρία
ακόμη κι απ'ότι θα είχαν με ένα linux migration.

Θοδωρής