παρουσίαση του linux σε αρχάριους

muz muz at diktio.org
Fri May 19 18:21:00 EEST 2006

On Fri, 2006-05-19 at 17:34 +0300, Giannis Beredimas wrote:

> Ε ναι, αν περιμένεις να εγκαταστήσεις μια διανομή που θα περιλαμβάνει
> ένα πλήρες λειτουργικό σύστημα και αρκετές εφαρμογές και:
> - δεν έχεις ιδέα τι θα πουν μεταξύ λέξεις όπως filesystem, partition,
> package, bootloader
> - δεν έχεις διαβάσει ποτέ το installation manual της διανομής σου
> - δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με τις ιδιαιτερότητες της διανομής σου (ώστε
> να ξέρεις ότι το fedora δεν παίζει mp3 out of the box)
> - θεωρείς πρόβλημα να κάνεις ένα google search με τις λέξεις "fedora
> mp3" αλλά ταυτόχρονα θεωρείς απόλυτα λογικό να παρανομείς σπάζοντας
> [...]

συμφωνόντας με όλα τα παραπάνω, εγώ θα πρότεινα σε όποιον πιστεύει οτι η
εγκατάσταση του linux και του grub σε συστήματα dual boot είναι δύσκολη,
να κάνει το ανάποδο. Να πάρει έναν άδειο σκληρό, να βάλει linux και στη
συνέχεια να βάλει winodws, κάνοντας resize στα partitions μέσα από την
εγκατάσταση των windows (χαχα).

Κι όταν τα καταφέρεις και αντιμετωπίσεις όλα τα προβλήματα, αν η λίστα
αυτή λειτουργεί ακόμα και δεν έχω πεθάνει, στείλε μου τις απόψεις σου
για το θέμα.