παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Fri May 19 16:45:10 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Μα κανείς δεν έπιασε το αστείο με το 'directory entry struct' == 'δομή
> καταλόγου'; :P
>
> Πάντως, πέρα από την πλάκα, ο Χρήστος έχει δίκιο.
>
> Είναι ωραία και χρυσά και πολύ τσαχπινοζουμπουρλούδικα όλα τα GUI
> εργαλεία στα οποία έχει συνηθίσει κάποιος νέος χρήστης υπολογιστή
> σήμερα, ο οποίος ξεκίνησε (ας πούμε) να δουλεύει με Windows XP.
>
> Ενα μεγάλο ποσοστό από αυτούς τους χρήστες όμως δεν ξέρει τι
> είναι κατάλογος, φάκελος ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το.  Κλασικό
> παράδειγμα είναι η τηλεφωνική επικοινωνία για βοήθεια, που συχνά
> ακούς τραγικά πράγματα όπως:

> [...]

Γεια στο στόμα σου. Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα.
Πρέπει να προστεθούν εδώ διάφορα μικροπροβληματάκια που εμφανίζονται
κατά την εγκατάσταση *οποιασδηποτε* διανομής (διαφορετικά σε κάθε
διανομή) τα οποία εν τελει είναι μάλλον αδύνατο να τα διορθώσει ένας
χρήστης που δεν ξέρει και πολλά πράγματα.

Όταν τα λεω εγώ είμαι troll.