root password reset

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu May 18 14:14:22 EEST 2006

On 5/18/06, DJ Art <djart at linux.gr> wrote:

> Ακόμα έτσι το έχει η RedHat αυτό το πράμα ?
>
> Κανονικά single ή multi runlevel, θα πρέπει πάντα να σε ρωτάει για
> password.
>
> --
> Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
> Q: Εθελοντής ή θεατής ?
> A: Ιδιοκτήτης! ;-)
>

> --

Redhat Specific είναι αυτή συμπεριφορά δηλαδή; Γιατί κι εγώ όσες φορές
το είχα δοκιμάσει σε redhat ήταν απ' ότι θυμάμαι... Αλλά μου φάνηκε
φυσικό. Σε single mode είναι προφανές ποιος χηστης θέλεις να κάνει
login... Γιατί να ρωτάει για password? Αφού έτσι κι αλλιώς αν έχει
πρόσβαση στο prompt του lilo κάποιος μπορεί να δώσει init=/bin/bash
και να μπεί σαν root.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras