Hylafax DSL

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Tue May 16 11:08:09 EEST 2006

Αρχικό μήνυμα από  Raoul <raoul at raoul.shacknet.nu>:

> Αλλά πώς βάζει κανείς υπογραφή σε email, όταν δεν έχει κάποιο ψηφιακό
> πιστοποιητικό?
>
> Προσωπικά, χρειάστηκε να στείλω fax 3-4 φορές όλες κι όλες (από σπίτι).
> Εδώ και καιρό σκεφτόμουν να στήσω το efax με αναλογικό modem στη
> σειριακή θύρα, αλλά ακόμα δεν αξιώθηκα να το κάνω. Μου φαίνεται πιο απλό
> από το hylafax, αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας.

Δηλαδή πώς στέλνεις την υπογραφή σου με το fax τώρα; Φτιάχνεις το έντυπο στο pc
και μετά το τυπώνεις το υπογράφεις και το scanάρεις στο fax;

Σκανάρεις την υπογραφή σου και την τοποθετείς στο έγγραφο. Ή πέρνεις ένα σαρωτή
και κάνεις την δουλειά σου από εκεί όπως την έκανες συνέχεια.

Προφανώς το efax είναι πιο απλό από το hylafax.

Φάνης