Hylafax DSL

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Tue May 16 10:47:51 EEST 2006

On Tue, 2006-05-16 at 01:53 +0300, Fanis Dokianakis wrote:

> Αυτό υποτίθεται ότι πρέπει να κάνει το e-mail.

Αλλά πώς βάζει κανείς υπογραφή σε email, όταν δεν έχει κάποιο ψηφιακό
πιστοποιητικό?

Προσωπικά, χρειάστηκε να στείλω fax 3-4 φορές όλες κι όλες (από σπίτι).
Εδώ και καιρό σκεφτόμουν να στήσω το efax με αναλογικό modem στη
σειριακή θύρα, αλλά ακόμα δεν αξιώθηκα να το κάνω. Μου φαίνεται πιο απλό
από το hylafax, αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας.