download stalled & looking up... για αιώνες!

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Sun May 14 14:06:30 EEST 2006

On Sunday 14 May 2006 08:32, Nikos Almpanopoulos wrote:
<snip>
> πρόβλημα. Σχετικό μπορεί να είναι και ένα άλλο ενοχλητικό πρόβλημα
> που σχετίζεται με τη σύνδεση ίντερνετ. Κάθε φορά που επιχειρώ να
> συνδεθώ με μια σελίδα ο firefox κάνει αρκετά δευτερόλεπτα (πχ. 6-8)
> να συνδεθεί, μένοντας όλη αυτή την ώρα στο looking up.... κλπ. Γιατί;

Πρόβλημα με DNS resolution μου ακούγεται. Κοίτα τα περιεχόμενα
του /etc/resolv.conf για τίποτα περίεργο. Kανονικά πρέπει να περιέχουν
μόνο τις IP των nameservers του provider σου, πχ:

nameserver 193.92.150.3
nameserver 194.219.227.2

Αν κάνεις ping κάποια διεύθυνση που δεν έχεις επισκευφθεί πρόσφατα (πχ
ping www.cmu.edu), θα υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση (1-2) μέχρι να
γίνει resolve το όνομα σε IP διεύθυνση. Αν ξανακάνεις ping την ίδια
διεύθυνση, δεν πρέπει να καθυστερήσει καθόλου το name resolution. Αν
κάτι διαφορετικό συμβεί, φταίει όντως ο τρόπος που το μηχάνημά σου
αναζητεί τις IP μέσω του DNS.

-A