download stalled & looking up... για αιώνες!

Nikos Almpanopoulos nikosal at syr.forthnet.gr
Sun May 14 08:32:07 EEST 2006

Γεια χαρά
Εξακολουθώ να μην μπορώ να βρω γιατί παρουσιάζεται συνεχώς download
stalled όταν κατεβάζω ένα σχετικά μεγάλο αρχείο. Αυτό γίνεται με
οποιοδήποτε πρόγραμμα (πχ. conqueror, firefox, kget).
Χρησιμοποιώ suse 10.0 και το πρόβλημα δεν φαίνεται να λύθηκε μετά την
εγκατάσταση των πρόσφατα διαθέσιμων ενημερώσεων από τη Suse. Έχω σύνδεση
στο σπίτι μου  DSL μέσω έθερνετ αλλά με τον ίδιο ακριβώς τρόπο συνδέω
winXP και MacOSX χωρίς αυτά να παρουσιάζουν ανάλογο πρόβλημα.
Σχετικό μπορεί να είναι και ένα άλλο ενοχλητικό πρόβλημα που σχετίζεται
με τη σύνδεση ίντερνετ. Κάθε φορά που επιχειρώ να συνδεθώ με μια σελίδα
ο firefox κάνει αρκετά δευτερόλεπτα (πχ. 6-8) να συνδεθεί, μένοντας όλη
αυτή την ώρα στο looking up.... κλπ. Γιατί; Προφανώς κάποιο πρόβλημα
στις ρυθμίσεις μου; Το ίδιο και όταν επιχειρώ να στείλω μήνυμα,
Νίκος