παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon May 8 01:47:13 EEST 2006

Chameleon wrote:
> Α! ναι! πείτε τους και για τα fonts! Οτι δηλαδή πρέπει να κάνουν cp τα
> fonts των Windows ούτε κι εγώ δεν ξέρω σε ποιό path του linux.

Υπάρχουν έτοιμα σε πακέτα για τις περισσότερες διανομές. Και φυσικά δεν
θέλει να έχεις και Win μαζί σου.

> Έχω απαντήσει σε άλλο post. Μάλλον το linux έχει χαλάσει.

/etc/X11/xorg.conf:

Section "InputDevice"
  Driver       "kbd"
  Identifier   "Keyboard[0]"
  Option       "Protocol" "Standard"
  Option       "XkbLayout" "us,gr"
  Option       "XkbModel" "pc104"
  Option       "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle"
  Option       "XkbRules" "xfree86"
  Option       "XkbVariant" ",extended"
EndSection

Παίζει εδώ...

> Να κάτι που ξέρει να κάνει και η γιαγιά μου!

Εσύ ξέρεις να πλέκεις; Γιατί πρέπει η γιαγιά (που συνήθως έχει τελειώσει
μόνον το δημοτικό) να ξέρει τι είναι η κωδικοσελίδα και πως αλλάζει;

> Ουάου! Σίγουρα δεν θα εκτοξευτεί βαλιστικός πύραυλος αμα το κάνω;!
> (μιλάει ο αρχάριος χρήστης μέσα μου)

Την τελευταία φορά που το έκανα - δηλ. στο σύστημα που δουλεύω τώρα -
δεν έγινε τίποτα το τραγικό. Και βλέπω και ελληνικά.

> Καλά, τι σαβούρα τα φόρτωσες τα Windows!
> Εγώ τα έχω ένα χρόνο, ενώ το Linux το έχω 3 εβδομάδες!
>
> Εντάξει, έχεις δίκιο. Απλα είμαι πολύ προσεκτικός στο τι services
> τρέχουν και τι εγκαθιστώ στα Windows. Μάλλον γι αυτό (στο linux τα έβαλα
> όλα)

ΟΚ, έφαγες τον αντίστοιχο χρόνο εξαρχής, κάνοντας optimize το windows.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.freegr.net/