Πιθανό deadlock στο apache.conf ;

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon May 8 01:20:57 EEST 2006

Eustathios Kamperis wrote:
> root at ubuntu:/etc/apache2 # chmod 744 apache2.conf
> chmod: changing permissions of `apache2.conf': Operation not permitted
>
> Δοκίμασα επίσης να μπω σε init 1, να κάνω reboot, ακόμα και να τρέξω το
> fsck μήπως και συνέβη κάτι στο σύστημα αρχείων (ext3). Εις μάτην.

Όντως, εκτός αν έχεις κάνει κάτι άλλο προφανές (οπότε μετά από έναν
καλό ύπνο θα το βρεις), το πρόβλημα στο σύστημα αρχείων είναι πιθανή
εξήγηση.  Το έχω πάθει παλιά με ext2 μετά από διακοπή ρεύματος.  Η
fsck είχε βρει τα κέρατά της, αλλά δεν τα πιάνει όλα.  Με ext3 βέβαια
πρέπει να είναι δύσκολο να συμβεί (δεν είχα ποτέ την παραμικρή απώλεια
δεδομένων με ext3).

Δοκίμασε να αντιγράψεις το αρχείο κάπου αλλού και μετά να το σβήσεις.
Αν δεν σβήνει, δοκίμασε με το debugfs.