Θέμα: Re: Ταχυτητα εκκινησης (was παρουσίαση του linux σε αρχάριους)

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Mon May 8 00:37:12 EEST 2006

Palatinus wrote:
> --- yiorgos kapellakis <kapellakis at gmail.com> έγραψε:

> http://www.initng.org/index.php/Main_Page
>
> Το δοκιμασα και πρακτικως ναι, εχει διαφορα. Το
> ελληνικο LF το επαινει αλλα αναγνωριζει καποιες
> αδυναμιες, οι οποιες λογικα θα εξαλειφτουν σιγα σιγα
> σε επομενες εκδοσεις
>
> προσπικα ειχα προβλημα με συμβατοτητα (dependency) με κερνελ

> Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
> Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
> διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
> μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr

το δοκίμασα κι εγώ ακολουθώντας ένα thread από τα gentoo forums πριν από
καιρό.. speed obsession everywhere.. επειδή έδωσε πολλά προβλήματα το
σούταρα και δεν ξανα ασχολήθηκα. Νομίζω πως δεν είναι έτοιμο ακόμη.
Πάτως αν αγοράσεις ακριβή RAM και χωρίς polla services το boot είναι
γρήγορο.. το δικό μου π.χ. το καθυστερεί πάρα πολύ το netatalk.