παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sun May 7 22:51:23 EEST 2006

O/H Chameleon έγραψε:

> [...]
> DSL modem με ethernet σύνδεση.
>
> Να τους πείτε επίσης οτι δεν υπάρχουν (πολλοί) ιοί στο linux και πως
> όσοι υπάρχουν είναι  ...unstable!
>
> Να τους πείτε επίσης οτι μπορούν να τρέχουν και εφαρμογές Windows από
> Linux, αλλά μόνο στην περίπτωση που το Wine έχει εγκατασταθεί σωστά,
> κάτι που συνήθως αποφεύγεται να γίνεται στο Kubuntu, το οποίο προτιμά να
> μου πετάει ένα υπέροχο μύνημα λάθους (στην εγκατάσταση) το οποίο μιλάει
> για ένα μεγαλειώδες CRC πρόβλημα. Μην πω καμια κουβέντα σε αυτούς που
> μιλήσουν για χαλασμένο DVD ή image τώρα...

Χαχαχαχα
Έχεις συνοψίσει όλα όσα πρέπει να προσέξει ο νέος χρήστης...

> Α! πείτε τους ποσο πιο *αργο* είναι το φόρτωμα του linux σε σχέση με τα
> βαρύτερα Windows που υπάρχουν! (συμπεριλαμβάνω και το KDE αλλά όχι το
> χρόνο για το login)

Αυτό σηκώνει πολλή κουβέντα...

Το σημαντικό, αν κάποιος ενδιαφέρεται για την ταπεινή μου γνώμη, είναι
να τους γίνουν γνωστά τα ακόλουθα:

α. ότι χρησιμοποιώντας linux θα μάθουν πράγματα που ποτέ δε θα τα
άκουγαν καν στο κόσμο των Windows
β. ότι θα πρέπει να έχουν χρόνο και υπομονή για διάβασμα και πειραματισμό
γ. ότι αν κάποιος βρεθεί να δουλεύει σε κάποιο σοβαρό σύστημα, το
πιθανότερο είναι να έχει να κάνει με κάποιον *NIX server, οπότε η
εμπειρία και μόνο στο λειτουργικό θα είναι ανεκτίμητη (μιλάω εκ πείρας)

- --
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».