παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Stavros Giannouris stavrosg2002 at freemail.gr
Sun May 7 22:38:46 EEST 2006

On Sun, 07 May 2006 22:09:32 +0300
Chameleon <cham_gss at hotmail.com> wrote:

> [...]
> δεν εγκατέστησε τον mplayer. (Kubuntu)
> 7. Τι να κάνετε, αν κάποιοι έχουν μεταγλωτίσει το XMMS στα ελληνικά
> και η γραμματοσειρά που χρησιμοποιεί το πρόγραμμα αυτό δεν έχει
> ελληνικά glyphs. 8. Πόσες τούμπες, ανάποδες στροφές, κάμψεις και
> διαστάσεις-εκτάσεις-διαστάσεις-ανατάσεις πρέπει να κάνετε για να
> εγκαταστήσετε ένα νέο πρόγραμμα που ο package manager (τον λέω καλά;)
> δεν το έχει μέσα. (Αν είστε άτυχοι και δεν έχει installer).
>
> Επίσης πρέπει να τονιστεί με ΚΕΦΑΛΑΙΑ οτι:
> Αν το modem σας δεν είναι σειριακό, πήρατε το μπούλο εκτός κι αν

Ή απλώς στο ότι θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να κάνουν κάποια
πράγματα εντελώς διαφορετικά από ότι έχουν συνηθίσει, και να μη
γκρινιάζουν γι'αυτό, και πως να χρησιμοποιήσουν τα αρχεία των σχετικών
δικτυακών τόπων, και το google για να βρουν απαντήσεις στα
χιλιωειπωμένα ερωτήματα.

> Α! πείτε τους ποσο πιο *αργο* είναι το φόρτωμα του linux σε σχέση με
> τα βαρύτερα Windows που υπάρχουν! (συμπεριλαμβάνω και το KDE αλλά όχι
> το χρόνο για το login)

Σε εγκατάσταση 1 έτους και μετρώντας μέχρι τη στιγμή που θα έχεις
*πλήρη* έλεγχο της επιφάνειας εργασίας; Δε νομίζω. (και μπορείς να
κάνεις αυτόματο login με τον KDM και τον GDM)

Υ.Γ.
Είστε troll κύριε.

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"