Σχετικά με το LD_PRELOAD

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Fri May 5 19:14:23 EEST 2006

On Fri, 2006-05-05 at 14:40 +0300, Christos Ricudis wrote:

> Anagkazei ton shared library loader na fortwsei th biblio8hkh poy tou
> kaneis specify.

> Ayto einai paralogo, ara kapou exeis la8os.

Η libsomething που γράφω παραπάνω είναι η /usr/lib/libalut.so.0

Τελικά πιστεύω ότι το πρόγραμμα ψάχνει την libalut.so.0 σε κάποιον
υποκατάλογο του /usr/lib/, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τι υπάρχει
στο /usr/lib/. Πρόκειται για έτοιμο binary αρχείο. Δεν το έκανα compile.

Το συγκεκριμένο είναι το εκτελέσιμο της linux έκδοσης (demo) του
εξομοιωτή πτήσης x-plane. Το κατεβασα για να δω αν η αρχαία geforce 2
gts μου παίζει ακόμα 3D παιχνίδια, η οποία btw τα πάει καλούτσικα.
Χρειάστηκε αυτό το κόλπο με το LD_PRELOAD για να φορτώσει (το βρήκα σε
κάποιο φορουμ φυσικά - δεν το σκέφτηκα εγώ) και, επειδή δεν μου έχει
ξανατύχει, ρώτησα σχετικά.