παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu May 4 16:44:14 EEST 2006

Μια ομάδα φίλων που ασχολούνται ερασιτεχνικά με Η/Υ στο να ψαχτούν με
το linux. Εντελώς τυχαία έπεσαν επάνω μου και μου ζήτησαν να
σηναντηθούμε μια Κυριακή σε ένα internet cafe και να τους κάνω μια
παρουσίαση.
Από την πλευρά μου είμαι αφενώς πιεσμένος χρονικά (φωνή συζήγου: "βρε
δεν φτάνει που λείπεις όλη τη βδομάδα θα με παρατήσεις με δυό παιδιά
Κυριακάτικα και μάλιστα γιαυτό το Linux που μου χεις βάλει και στο
σπίτι και μου'χει σπάσει τα νευρά με τους κωδικούς και τα ανάποδα
μενού του!") ενώ αφετέρου με 8 μήνες linux στο PC μου δεν αισθάνομε
μεγάλη αυτοπαιπήθηση για το ότι είμαι το σωστό άτομο για να περιγράψει
μερικά πράγματα με τις σωστές λέξεις - σίγουρα πάντως όχι μόνος μου.

Ενδιαφέρεται κανείς να βοηθήσει?
( αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορεί να παίζει και μια παρουσίαση σε καμιά
εκατοστή άτομα ακόμα :-) )