Re: To GreekTechForum απαγορεύει τον Explorer

Eleftherios Theofilopoulos etheof at gmail.com
Thu May 4 15:26:18 EEST 2006

>  >Ektos apo to na kanete entypwsh yparxei kati allo pou na exei nohma apo
>  >ayth thn istoria?

Επετρεψέ μου να διαφωνήσω, νομίζω η λίστα ονομάζεται linux-greek-users
και απασχολείται με όλα τα σχετικά θέματα, όπως και το προαναφερθέν.
Πιστεύω πως ο Δημήτρης πολύ καλά έκανε και έφερε το θέμα και όσοι
ενδιαφέρονται συμμετέχουν και λένε την άποψη τους.

Δυστηχώς στην Ελλάδα το να εκφράσεις γνώμη τείνει πολύ εύκολα να
παρεξηγηθεί και να θεωρηθεί ή να γίνει πολιτικοποιημένο ή όπως είπε ο
Κώστας κίνηση εντυπωσιασμού. Σύμφωνοι δεν είναι το πιο σημαντικό
γεγονός της ημέρας αλλά είναι μια υγιής συζήτηση. Είδες πως από τα
site τεθήκανε θέματα ελευθερίας, λογισμικού κλπ που είναι πολύ
σχετικά, για μένα, με αυτή τη λίτα.

LefTy