RE: To GreekTechForum απαγορεύει τον Explorer

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Thu May 4 15:11:45 EEST 2006

> Εδώ και μερικές μέρες, το GreekTechForum είναι το πρώτο ελληνικό site
> που κλείνει την πόρτα στους επισκέπτες που χρησιμοποιούν Internet
> Explorer. Τους προτρέπει να κατεβάσουν τον FireFox με στόχο την προώθηση
> του ελεύθερου και ανοικτού λογισμικού και την εναντίωση στα μονοπώλια.

>Ektos apo to na kanete entypwsh yparxei kati allo pou na exei nohma apo
>ayth thn istoria?

Θα σε παρακαλούσα πολύ να διάβαζες την πρώτη γραμμή του αρχικού ποστ.
Γράφει FORWARDED.

Δεν εκπροσωπώ το συγκεκριμένο site. Δεν το έχω επισκεφθεί ποτέ. Απλώς το θεώρησα
χρήσιμη πληροφορία.

Επικροτώ την συγκεκριμένη τακτική, όπως φαίνεται και από τον διάλογο που άνοιξε στη
συνέχεια, για τους ίδιους περίπου λόγους που αναφέρονται στο δημοσίευμα των παιδιών.

--Δημήτρης Καλαμαράς