RE: To GreekTechForum απαγορεύει τον Explorer

Palatinus elfiness at yahoo.com
Thu May 4 14:22:50 EEST 2006

--- Dimitris Kalamaras
<dimitris.kalamaras at compupress.gr> έγραψε:

> Αν έχω Explorer και δεν θέλω να το αλλάξω δεν με
> υποχρεώνει κανείς να το κάνω.
> Απλά, μου λένε ότι "κοίτα εμείς δεχόμαστε μόνο
> Firefox, αν θες να μπεις εδώ βάλε ΚΑΙ firefox".
>
> Δεν λέει "βγάλε Explorer και βάλε Firefox".

Πρωτον, αυτο ειναι εξ ορισμου 'αδυνατο' γιατι ειναι
μεγαλος μπελας (και επικινδυνο) να βγαλεις τον
Explorer :)

Παντως το τι ειναι 'υποχρεωση/εκβιασμος' και τι
'επιλογη' ειναι μεγαλο φιλοσοφικο θεμα. Κατα τη γνωμη
μου ειναι εξαναγκασμος το "πρωτα θα κανεις αυτο,
αλλιως δεν εχει κοκο". Το να προσθεσω "και αν σου
αρεσει" στο τελος της φρασης, δεν μεταμορφωνει ξαφνικα
τον εξαναγκασμο σε επιλογη.

Με την ιδια λογικη δε φταιει ο βιαστης, αλλα το θυμα
επειδη δεν του εκατσε με την πρωτη. Επιλογη της ηταν
αλλωστε ετσι; (ναι ξερω, αλλα με ακραια παραδειγματα
δειχνει τι εννοεις)

Θα ηταν 1000 φορες καλυτερα να αφηνει προσβαση σε
ολους τους browsers με τις οποιες συνεπειες
(ανακατωμενη εμφανιση στη σελιδα κλπ) συνοδευομενο απο
warning και παραπομπη στον ΦΦ. Ετσι θα αποδειξει στο
μυαλο του οποιουδηποτε ΓΙΑΤΙ ο ΦΦ ειναι καλυτερος.

> Διαφωνώ. Δες για παράδειγμα τη "στρατηγική συμφωνία"
> Ελληνικού Δημοσίου - Microsoft πριν μερικές βδομάδες
> για παροχή λογισμικού της δεύτερης στο ελληνικό
> δημόσιο, στους υπαλλήλους και στα δημόσια
> πανεπιστήμια.

Δεν εχει απαραιτητα σχεση, φυσικα ομως και μπορει να
εχει. Εχω την αισθηση ομως οτι αν δεν υπηρχε κατι
τετοιο, παλι το ιδιο θα ισχυε, επειδη το Δημοσιο και
το 80% του πληθυσμου της Ελλαδος χρησιμοποιουν office.
Το Ελληνικο Κρατος ποτε δεν ηταν τοσο ανοιχτομυαλ

> για
>
> Δεν έκανα καμία απολύτως πολιτική τοποθέτηση και δεν
> βλέπω κάποιον παραλληλισμό με αυτά που λες.
> Μην μπερδεύομαστε με θεωρίες.

Ουτε εγω. Έκανα ιδεολογικη τοποθετηση. Και το που
ηθελα να το παω υπαρχει ακομα στο quote εν μεσω
αστερισκων

> Αν συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε
> Windows/Explorer/Office και κάποια μέρα η
> MS μας απαγορέψει μέσω πατεντών να έχουμε πρόσβαση
> στα χωράφια της (δες το FAT) τότε απλά
> το ελεύθερο λογισμικό θα αποκτήσει πολύ μεγάλα
> προβλήματα στην ανάπτυξη του.

Δηλαδη τωρα δενμπορουν να το κανουν επειδη δε
χρησιμοποιουν αρκετοι προιοντα της Μ$, η επειδη δεν
κατεβασαν αρκετοι τον ΦΦ η δε χρησιμοποιουν ΕΛΛΑΚ
προγραμματα;;

> Προσωπικά λέω μπράβο σε όσους αποθαρρύνουν ενεργά
> την χρήση πατεντών.

Οπως και ολοι μας. Εγω διαφωνω στην ηθικη του 'μεσου'
που χρησιμοποιειται

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr