ELEOS!

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Wed May 3 18:37:06 EEST 2006

On Wed, 2006-05-03 at 17:37 +0300, Giannis Beredimas wrote:

> Me neither: αν και συνήθως στις σπάνιες περιπτώσεις που δε με καλύπτουν
> τα dag, dries, fresh προτιμώ το compile με το χέρι :)

Εγώ αντίθετα μόνο το base και το extras (πλέον). Με την ενασχόλησή μου
με το rawhide αναγκάστηκα και έκανα compile με το χέρι όλο το multimedia
support, καθώς δεν υπάρχει κάποιο repository που να είναι synced με το
rawhide, αλλά τελικά ήταν μια καλή γενικότερη εκπαίδευση πάνω στις όλων
των ειδών τις εξαρτήσεις των multimedia εφαρμογών, στη συνεχή επίλυση
προβλημάτων μετά τα updates (ανάθεμα), αλλά και στο manual compiling
(και μου έμειναν και τα spec files που έγραψα όλο αυτό το διάστημα, τα
οποία χρησιμοποιώ για το fc5).

Είμαι πλέον αυτάρκης :P  (θα το γυρίσω μάλλον πάλι στο livna γιατί έχω
βαρεθεί)