ELEOS!

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Wed May 3 17:37:26 EEST 2006

Dimitris Glezos wrote:
> Αν μιλάς για το livna, 5 μέρες μετά την έκδοση του FC5 ανακοινώθηκε η
> υποστήριξη του.

Να υποθέσω πως μετά από 5 μέρες το σύνολο των διαθέσιμων πακέτων για FC5
ήταν ίδιο με FC4; [σε αυτό αναφερόμουν όχι απλά στην υποστήριξη του
latest release από το τυχαίο repository (btw δε χρησιμοποιώ το livna)]

> Όσο για τα "updates-testing" και "development" (aka Rawhide)
> repositories, αυτά όχι μόνο έχουν bleeding-edge πακέτα, αλλά αρκετά
> από αυτά είναι και unstable.

Το Fedora είναι kind of unstable από μόνο του, μόνο με τα updates και τα
3rd repositories: δε χρειάζεται παραπάνω :)

> Προσωπικά, δε χαρακτηρίζω "προβλήματα" τα παραπάνω. [snip]

Me neither: αν και συνήθως στις σπάνιες περιπτώσεις που δε με καλύπτουν
τα dag, dries, fresh προτιμώ το compile με το χέρι :)

> Σίγουρα (το yum) δεν φτάνει την παραμετροποίηση του portage, αλλά αυτά
> έχουν οι binary-based package managers.

Τρίχες. Ποτέ μου δε θα μπορέσω να καταλάβω γιατί η Redhat εφόσον ούτως ή
άλλως επέλεξε κάποιον package manager "not invented here" προτίμησε αυτή
την πάναργη αθλιότητα που λέγεται Yum από το apt. Αλλά ΟΚ, όπως λες κι
εσύ τη δουλειά του την κάνει.

Γ.