ELEOS!

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Wed May 3 10:46:01 EEST 2006

m65 at vivodinet.gr wrote:
> Afti i asidoti, exartisi se vivliothikes, einai pou mia zoi tha
> telmatizi tin opia kali prospathia tou linux kai tou GPL.

Hey, psit...

...can you say "DLL version mismatch"... ?

...I knew you could.

> Eidika gia to Gnome, krima!

Einai ontws ligaki spastikh h eksarthsh apo ena karo biblio8hkes, alla
de mporeis na kaneis kai polla gi ayto. Emena na sou pw thn alh8eia me
ekneyrizei perissotero h synh8eia twn distributions na KSEXWRIZOUN to
"papari" apo to "papari-devel". ANTE na dextw me ta xilia zoria oti "o
mesos user de 8a xrhsimopoihsei pote static biblio8hkes, opote aplws
pianoun xwro an tis egka8istousame by default". Ta kahmena ta header
files ti tous eftaiksan omws?

Asxeto. De sas th spaei fobera otan kapoios paneksypnos kanei major
incompatible API changes sta public interfaces tou kai de frontizei na
allaksei to onoma h to location twn header files?

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE