ELEOS!

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Wed May 3 04:45:12 EEST 2006

On Tue, 2006-05-02 at 21:28 +0300, m65 at vivodinet.gr wrote:
> Den eftane oti gia na kaneis ena install to GNOME, thes ton Jesus na
> katevi tora mou valane kai Cairo! To SDL tous xalage, kai theloun na
> pezoun me ta nevra mas!!!
> Afti i asidoti, exartisi se vivliothikes, einai pou mia zoi tha
> telmatizi tin opia kali prospathia tou linux kai tou GPL.
>
> Eidika gia to Gnome, krima!

Κάπου καταλαβαίνω το σπάσιμο. Κάτι ανάλογο αντιμετώπισα κι εγώ με το
feodra 4 γύρω στο Νοέμβριο-Δεκέμβριο όταν θέλησα να χρησιμοποιήσω πολύ
καινούρια προγράμματα, οπότε φαντάζομαι ότι τα πράγματα θα είναι τρις
χειρότερα με το fc3. Από τη μία είναι καλό που το gnome εξελίσσεται, από
την άλλη, σε διανομές όπως το fedora, όπου το gnome είναι δεμένο σχεδόν
με όλο το γραφικό σύστημα, αν θελήσεις να ξεφύγεις λίγο από τα όρια της
default διανομής, την έβαψες. Πχ για να κάνει κανείς compile το f-spot
στο fc4 θα πρέπει να ξηλώσει τη μισή διανομή προηγουμένως.

Πάντως το θετικό είναι ότι πλέον τα releases του fedora και του gnome θα
είναι συγχρονισμένα. Αυτό λύνει αρκετά προβλήματα. Αναβάθμισε σε fc5.
Αξίζει.

PS: Από όσο θυμάμαι το cairo sto fc4 γινόταν κανονικά compile.