Filesystem Maintenance

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Tue May 2 19:20:32 EEST 2006

Raoul wrote:

> Είχα διαβάσει διάφορα benchmarks και reviews και τελικά, μεταξύ xfs και
> reiserfs, κατέληξα στο πρώτο.
>
> Υποτίθεται ότι είναι καλύτερο όταν πρόκειται για επεξεργασία μεγάλων
> αρχείων, πχ DV video και ότι γενικά είναι πιο γρήγορο από το ext2/ext3.
> Για το πρώτο, μάλλον μπορώ να πω ότι είναι έτσι. Αλλά, τη γενικότερη
> "γρηγοράδα" του δεν την κατάλαβα με τον nautilus (δεν απορώ). Στο
> midnight commander, ίσως ναι. Γενικά, αυτό που συνειδητοποιώ τελικά
> είναι ότι αυτά τα benchmarks έχουν νόημα μάλλον για πολύ εξειδικευμένες
> χρήσεις.

> [...]
Κι εγώ έχω τα data μου σε XFS εδώ και πολύ καιρό χωρίς κανένα πρόβλημα,
(2 χρόνια περίπου).
Όσο για την ταχύτητα μου έχει ξεφύγει "rm -rf * " μέσα στο /etc σε xfs
και reiserfs σε μέσα σε μια εβδομάδα[1] και μπορώ να σου πω ότι τα
δάχτυλα μου μετακινήθηκαν στο ctrl+c σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και τις
δύο φορές, ζήτημα αν πέρασαν 2 δεύτερα μέχρι να δω το prompt το οποίο
περιείχε το dir name ΚΑΙ τις 2 φορές, και μπορώ να πω με απόλυτη
σιγουριά ότι το xfs ήταν μακράν γρηγορότερο, κυριολεκτικά τα *γάμ*σε* σε
χρόνο ΤΤ.

[1] Αυτά παθαίνεις όταν κάνεις installation στις 3:45 a.m. άλλα όταν
είσαι φοιτητής (συνήθως είναι σαν να) έχεις υπογράψει συμβόλαιο με τη
μαλακία.