Πόσο καλά τα πάει ο gcc με τα templates;

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Tue May 2 14:41:41 EEST 2006

V13 wrote:
> On Tuesday 02 May 2006 13:40, Chameleon wrote:
>> Έχω gcc 3.4.2
>>
>> Ενώ με Visual Studio 2005 ο παρακάτω κώδικας γίνεται κανονικότατα
>> compile και link, με το gcc πήρα το μπούλο.
>> (Μέχρι που το δοκίμασα μάλιστα, πίστευα οτι ο κώδικας είναι εντελώς
>> cross-platform γιατί δεν χρησιμοποιεί καμμία βιβλιοθήκη πέρα απο τις
>> standard)
>>
>> ------------------
>> template<class T>
>> static void Wastage1D::clever_erase(vector<T> &v, vector<typename
>> vector<T>::iterator> &its, vector<T> &vo)
>> { ........ }
>
> Poia ekdosi toy gcc exeis? Se gcc 4.0 to parakato ginetai compile kanonika:
>
> ------------------------
> #include <vector>
> using namespace std;
> template <class T>
> class c1 {
>  public: static void c(vector<T> &v) {}
> };
>
> int main() { c1<int> c; }
> ------------------------

apo oti mou exoune pei (giati egw eimai poly newbie sto gcc - einai to
prwto programma pou kanw compile) o gcc 4 einai full of bugs. Exw ton 3.4.2.

ostoso sorry, mlkia dikia mou.
To la8os einai to e3hs:
Enw o gcc einai austhrotatos sth synta3h (kai kala kanei), to
VisualStudio den kaigetai kai poly. Arkei na katalabainei auto ki as
einai kai la8os h synta3h!

Symperasma: Oso anaptysseis ena programma, prepei na to kaneis compile
me gcc. Molis to teleiwseis, pistepse me, 8a ginetai compile kai me
Visual Studio xwris problhma.

Ayta gia na ma8ainw allh fora.

btw, to problhma htan to e3hs: sto defination den eprepe na yparxei to
"static" - klassiko sfalma ama exeis 1 xrono na doulepseis se C++

eyxaristw