PDF τίτλοι και αρχειοθέτηση

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Mon May 1 18:09:03 EEST 2006

Giannis Papadopoulos wrote:

> Είναι ήδη πάρα πολλά pdf. Συνέβαινε το κλασικό: μου το έδιναν στα
> πεταχτά να το κοιτάξω και αφού το ψιλοκοιτούσα έμπαινε σε κάποιον
> κατάλογο για later reference. Σε papers που χρειάζονταν για συγκεκριμένη
> εργασία η τακτοποίηση ήταν πιο καλή.
>
> Δυστυχώς η διαχείρηση του όγκου είναι πλέον βραχνάς - πόσο μάλλον το
> searching με βάση keywords (ουτοπία μάλλον).

Δεν νομίζω η Apple έχει βάλει στο OSX 10.4 Tiger το spotlight. Είναι ένα
search *επόμενης γενιάς* το οποίο ψάχνει σε οτιδήποτε συμβματό με ..
spotlight, δηλαδή MS Doc's, txt, rtf, pdf, etc. Μπορώ να πω ότι
λειτουργεί *πολύ* καλά είδη.
Κάνει index τα καινούρια data όταν ο cpu είναι idle, κι έτσι ψάχνει σε
ένα δικό του db για το keyword.
Είναι πολύ γρήγορο.. σίγουρα θα δούμε και σε Linux κάτι παρόμοιο σύντομα.