PDF τίτλοι και αρχειοθέτηση

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon May 1 13:45:09 EEST 2006

Diomidis Spinellis wrote:

> Για να μιλάς για papers υποθέτω πως θα μαζεύεις υλικό για επιστημονική
> χρήση.  Κατά συνέπεια χρειάζεσαι παραπάνω στοιχεία από τον τίτλο των
> εργασιών, για να μπορέσεις να τις χρησιμοποιήσεις (π.χ. όνομα συνεδρίου
> ή περιοδικού, έτος, ονόματα συγγραφέων κλπ).  Αυτά τα στοιχεία τα
> αποθηκεύεις σε κάποιο σύστημα διαχείρισης βιβλιογραφικών αναφορών, και
> ονομάζεις το αρχείο PDF με βάση τον μοναδικό κωδικό που αναθέτει το
> σύστημα (ή αναθέτεις εσύ) στη συγκεκριμένη αναφορά.

Είναι ήδη πάρα πολλά pdf. Συνέβαινε το κλασικό: μου το έδιναν στα
πεταχτά να το κοιτάξω και αφού το ψιλοκοιτούσα έμπαινε σε κάποιον
κατάλογο για later reference. Σε papers που χρειάζονταν για συγκεκριμένη
εργασία η τακτοποίηση ήταν πιο καλή.

Δυστυχώς η διαχείρηση του όγκου είναι πλέον βραχνάς - πόσο μάλλον το
searching με βάση keywords (ουτοπία μάλλον).

> [...]
> οποίες για 260 έχω κρατήσει και τα αρχεία σε ηλεκτρονική μορφή (δυστυχώς
> πολλές τις έχω τυπωμένες σε νεκρά δέντρα - κάποτε οι δίσκοι είχαν λίγο
> ελεύθερο χώρο).  Οι αναφορές που έχω συγκεντρώσει είναι διαθέσιμες από
> τη σελίδα http://www.dmst.aueb.gr/dds/bib/index.htm, στη σελίδα
> http://www.dmst.aueb.gr/dds/rese/cite/index.htm έχω μερικές σημειώσεις
> για βιβλιογραφικές παραπομπές, ενώ στις σελίδες
> http://www.dmst.aueb.gr/dds/sw/textproc/bib2xhtml/ και
> http://www.dmst.aueb.gr/dds/sw/ports/rtfbtx/ έχω εργαλεία που
> μετατρέπουν αρχεία BibTeX σε HTML και RTF (Word), αντίστοιχα.

Καλή δουλειά (και προπαντώς ωραίος τρόπος για referencing), αλλά αυτό
προϋποθέτει να ξεκινήσω από την αρχή την συλλογή - και όλοι οι
συγγραφείς δεν δίνουν έτοιμα bibtex references.

Άρα μάλλον χειροκίνητα... Φευ.