B2B Marketplace

Karjala karjala_lists at karjala.org
Wed Mar 29 16:12:06 EEST 2006

Costas Barakitis wrote:

 > Sth 6ewria ola apla einai. Anti omws na skeftesai ta services pou 6a
valeis panw, skepsou pws sto kerato 6a se ma6oun oi etairies
 > kai pws 6a psh6oun na mpoun panw. Giati online job centers yparxoun
ki ayth th stigmh pou milame. Den anakalypses to avgo tou
 > Kolomvou.

Online job centers yparxoun, omws protimoun na kanoun xrimata para ti
douleia tous. Ena swsto job center afinei anoixta ola ta dedomena pou
theloun oi xristes tou (paroxoi ypiresiwn) na fainontai anoixta. Afinei
tin ypopsifia etaireia na dei "ti paizei" s' afto to site gia ena
xroniko diastima prin apofasisei na drastiriopoiithei ekei mesa (kai ara
na graftei). Se osa online job centers yparxoun, an de grafteis melos de
vlepeis tipota.

 > Kai pws 6a se ma6ei o mikros magazatoras?

Tha se mathoune me word of mouth, opws matheftike to fleamarket kai
egine #1.

 > Emeis edw eimaste oi 300 tou Lewnida.

300 kaloi omws, pou einai mia kali krisimi arxiki maza. Ena site eniaio
gia tous 300 mas isws exei endiaferonta, diaforetika apotelesmata ap'
oti na psaxnetai o kathenas monos tou.

 > So what? Etairies pou na psaxnoun gia synergasies 6a exeis? Ayto
einai to zhtoumeno, to an 6a stoixizei 'h oxi einai deyterevwn.

Pistevw pws an mazeftei i krisimi maza kai matheftei apo word of mouth,
oi pelates tha erthoun. An o stoxos mporei na voithithei apo synergasia
me etaireia pou asxoleitai me human resources, as ginoune kai tetoies
epafes (paroti stoxos aftwnwn kyriws einai na se kanoun na prosliftheis
apo megaloutsiki etaireia, oxi na se voithisoun na gineis aneksartitos
epixeirimatias)