Ο πρώτος μου UNIX server σε Python

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Sun Mar 26 18:22:02 EEST 2006

Μετά από πολλή προσπάθεια και διάβασμα, όσο το επέτρεπε ο ελεύθερος
χρόνος μου, το dictexpress (dict protocol server) έφτασε σε μια usable
μορφή σαν unix server. Είναι ακόμα alpha, αλλά μου φαίνεται πως δουλεύει
ικανοποιητικά.

Home page, γενικές πληροφορίες και download:
http://www.raoul.shacknet.nu/2006/03/16/dictexpress/

Αναλυτικές πληροφορίες για installation/configuration/usage στο README.

Λογικά θα πρέπει να δουλεύει με όλους τους dict clients. Στον κατάλογο
tools υπάρχει ένας generic client για να μπορεί να στέλνει κανείς
commands στο server και πχ να ζητάει ορισμούς λέξεων στα ελληνικά (στο
telnet δεν μπορούσα να γράψω ελληνικά).

Όπως έχω ξαναγράψει, στο πακέτο δεν περιλαμβάνονται dictionary backends,
αλλά κάποιος μπορεί να γράψει λίγο κώδικα και να τραβάει definitions από
όπου θέλει, όπως ορίζει και το extensibility του dictionary protocol
rfc-2229.

Για λόγους τεστ όμως έχω ανεβάσει κάποια sample backends, τα οποία
βρίσκονται εδώ προς το παρόν:
http://www.raoul.shacknet.nu/packages/de/

Βασικά, αυτό που με ενδιαφέρει είναι το server κομμάτι του προγράμματος
και γι' αυτό θα χαιρόμουν ιδιαίτερα, αν κάποιος είχε την καλή διάθεση να
του κάνει ένα test drive και να μου πει αν μου έχει ξεφύγει κάτι βασικό.