Αντιμετώπιση Προβλήματος

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Sun Mar 26 13:14:06 EEST 2006

Nikos Negrepontis wrote:
> Κατ' αρχήν καλησπέρα,
>

> Ονομάζομαι Νίκος Νεγρεπόντης και αν και ασχολούμε αρκετά χρόνια με
> υπολογιστές μόλις πριν από 2 ημέρες αποφάσισα να εγκαταστήσω μια διανομή
> LINUX στον υπολογιστή μου, την SUSE 9.0 Professional.

Καλησπέρα. Καμιά σχέση με τον Nicolas Negreponte του Medialab του MIT
(άσχετο) ;

Η 9.0 είναι αρκετά παλιά (2+ χρόνια αν ενθυμούμαι καλά) και είναι λογικό
να μην υποστηρίζει out-of-the-box κάποιο πιο νέο hardware. Αν μπορείς να
βρεις κάποια πιο καινούρια (πχ 10.0) ίσως σου λυθούν κατευθείαν τα
προβλήματα.

> [...]
> έγιναν κανονικά μέχρι τη στιγμή που έπρεπε να γίνουν ρυθμίσεις για την κάρτα
> γραφικών και την οθόνη.
>
> Στις επιλογές δεν υπήρχε ούτε η κάρτα γραφικών μου (GeForce 4 FX 5700) ούτε
> και η οθόνη μου (LG Flatron L1730S) με αποτέλεσμα μετά από πολύ προσπάθεια
> να καταφέρω να δώ την επιφάνεια εργασίας του λειτουργικού αλλά με ένα βασικό
> πρόβλημα. Η οθόνη τρεμοπαίζει συνεχώς περισσότερο απο δεξιά και αριστερά
> χωρίς να μπόρώ να διαβάσω ή να ξεχωρίσω οτιδήποτε. Υπάρχει κάτι που μπορώ να
> κάνω; Έχει να κάνει με drivers ή κάποια άλλη ρύθμιση;

Από κονσόλα σαν root τρέξε το sax2 και βάλε σαν monitor κάποιο από την
λίστα των VESA compatible. Αν η ανάλυση που θες πχ είναι 1024x768 στα
85Hz, διάλεξε εκείνο.

Το πρόβλημα που έχεις, έχει να κάνει με το refresh rate της οθόνης.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.freegr.net/