Ubuntu Paradox

Pistiolis Konstantinos kpistiolis at hellug.gr
Sat Mar 25 19:56:35 EET 2006

> Και μιας και είπαμε για swap: όταν γίνεται ο χαμός από ανοιχτά
> προγράμματα (όχι πολλά, 2-3 προγράμματα Java και ο Firefox αρκούν),
> χρησιμοποιούνται περίπου 430 από τα 512 μνήμη και ακόμη 0.5 γίγα από το
> 1 swap. Δεν πρέπει να γεμίσει πρώτα η μνήμη για να αρχίσει να
> χρησιμοποιείται το swap?

Χμ, χωρίς να είμαι σίγουρος (πανε χρόνια τώρα) είχα διαβάσει σχετικά ότι
δεν είναι αυτός ο γρηγορότερος αλγόριθμος για όλες τις περιπτώσεις,
δηλαδή υπάρχουν περιπτώσεις που αυτό συνολικά για το σύστημα είναι πιο
αργό!!!
Δυστυχώς δε μπορώ να βρώ το βιβλίο (στα «λειτουργικά συστ. Α» του
Tanenbaum πρέπει να ήταν)
για να επιβεβαιώσω ότι όντως έλεγε αυτό και υπό ποιες προϋποθέσεις ισχύει.

Φιλικά,
Κώστας