Ubuntu Paradox

Markos Fragkakis fragakis at gmail.com
Fri Mar 24 17:47:54 EET 2006

Λουκάς Σταμέλλος wrote:

>Στις Παρασκευή 24 Μάρτιος 2006 16:32, ο/η Stavros Giannouris έγραψε:

>Σε μένα, πάντως, αφού απεγκατέστησα το πακέτο του ubuntu και χρησιμοποίησα το
>build από το Mozilla Foundation, πετάει.
>
>Φιλικά,
>
>Λουκάς

Και γω αυτό έκανα. Το Ubuntu Eclipse το έχει δοκιμάσει κανείς σε Java
1.5? Επίσης, το έχει συγκρίνει κανείς με το κανονικό build? Αυτό είναι η
αιτία για το χάος που γίνεται συχνά στο πσ μου. Πέρα από το ότι
χρησιμοποιεί πολύ μνήμη, χρησιμοποιεί πολύ swap, και τρελένεται το
καημένο το πσ  να διαβάζει δίσκο.

Και μιας και είπαμε για swap: όταν γίνεται ο χαμός από ανοιχτά
προγράμματα (όχι πολλά, 2-3 προγράμματα Java και ο Firefox αρκούν),
χρησιμοποιούνται περίπου 430 από τα 512 μνήμη και ακόμη 0.5 γίγα από το
1 swap. Δεν πρέπει να γεμίσει πρώτα η μνήμη για να αρχίσει να
χρησιμοποιείται το swap?

Μάρκος