Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Thu Mar 23 12:27:22 EET 2006

Giannis Papaioannou wrote:

 > H' aplws exei katalabei, se anti8esh me tous gentooists, thn mataiothta
 > tou build world. Esy posa nanosecs kerdizeis me to optimization pou
 > petyxeneis kanontas recompile olo to systhma? 3epernane tis 2 meres pou
 > xaneis? katalabaineis giati bgainoun anekdota (se styl pontiaka) gia
 > tous gentooists?

Το εάν αυτό που κερδίζεις ικανοποιεί η όχι κάποιον, εξαρτάται. Εάν δε σε
ικανοποιεί όμως δεν σε πίεσε κανείς να το κάνεις κι εσύ.
Όπως είπαν κι άλλοι χρήστες, για εμένα δεν είναι καθόλου πρόβλημα κάνω
compile κάποια πακέτα σε ένα screen. Αν αυτό το θεωρείς άχρηστο και
χάσιμο χρόνου απλά μην το κάνεις..
Όσο για ανέκδοτα έχω ακούσει μόνο για debian για να πω την αλήθεια. Τα
περισσότερα συσχετίζονται με το "stable version"..

 > nai, otan paizeis sto spiti sou me thn paixnidomhxanh sou den yparxei
 > problhma. Ti ginete se ena production server omws? Pws 8a e3hgeis ka8e
 > 3-4 mhnes sta afentika sou oti oles oi yphresies 8a einai down gia 2
24wra?

Ξέρεις υπάρχει και η δυνατότητα να μην κάνεις upgrade(!) αν δεν υπάρχει
κάποιος σημαντικός λόγος..

 > nai, alla se production environment (ekei pou pragmatika metraei)
 > leitourgei apsoga.

Για κάθε Debian Server σε production env υπάρχει κι ένας με SuSe ένας με
Gentoo και 0.2 FreeBSD servers. Νομίζω ότι ο καθένας χρησιμοποιεί αυτό
που γνωρίζει καλύτερα σε production env... είναι απόλυτα λογικό. Δεν
μπορώ να καταλάβω γιατί το φέρνεται σαν επιχείρημα, πάρε κι ένα review
[1]. Σαν αυτό μπορείς να βρεις άλλα 100 για κάθε διανομή (δεν είμαι
σίγουρος για slackware)

[1]
http://distrocenter.linux.com/article.pl?sid=04/09/23/1944240&tid=127&tid=108

 > Sthn telikh dhladh, o ka8enas exei thn gnwmh tou kai thn para8etei kai
 > opoios exei diaforetikh thn antipara8etei kai outo ka8'e3hs. Kai opws
 > kaneis den ypoxrewnei tous allous na balloun gentoo etsi kai esy den
 > eisai ypoxrewmenos na alla3eis gnwmh.

cool :-)