Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Mar 23 10:14:15 EET 2006

Giannis Papaioannou wrote:
>>> Το φαινόμενο του Gentoo επιβεβαιώνει τη θεωρία ότι δεν είναι οι
>>> χρήστες που επιλέγουν τη διανομή, είναι η διανομή που επιλέγει τους
>>> χρήστες -- με βάση τη γενετική προδιάθεση του καθενός
>>>
>> Ή την μάνα ή τον πατέρα σου σκοτώσανε οι gentooists, δεν εξηγείται
>> αλλιώς...
>>

> H' aplws exei katalabei, se anti8esh me tous gentooists, thn mataiothta
> tou build world. Esy posa nanosecs kerdizeis me to optimization pou
> petyxeneis kanontas recompile olo to systhma? 3epernane tis 2 meres pou
> xaneis? katalabaineis giati bgainoun anekdota (se styl pontiaka) gia
> tous gentooists?

Exw diaforetiko problhma me to gentoo kai diaforetiko problhma me tis
gentoodes.

To problhma mou me to gentoo : To gentoo ousiastika to mono poy
katafernei einai na eisagei - se ena systhma sto opoio psaxneis na breis
ti sto diaolo paei straba - kammia eikosaria epipleon aneksarthtes
metablhtes (ta compile flags, thn ekdosh tou compiler, thn ekdosh ths
libsougamwtomagazaki, ktl) EKEI AKRIBWS poy esy prospa8eis enagwniws na
tis meiwseis. Sta ypoloipa distributions, ayth h douleia exei hdh ginei.
Kserw oti sto FreeBSD 5.0, to Debian woody 3.0r1, to fedora core
triakosiapenhntatessera, ktl, to /usr/bin/patates mou einai pi8anotata
akribws to idio binary pou trexei kai olos o ypoloipos kosmos, compiled
akribws me ton idio tropo, me thn idia version biblio8hkwn, ktl. Ki ayto
einai AKRIBWS ayto gia to opoio 8elw na eimai sigouros otan antimetwpizw
kapoio agnwsto problhma se ena systhma.

To problhma mou me tis gentoodes : 8ymizoun kati apo amigoudes,
OS/2oudes, ktl ktl ktl.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE