Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Wed Mar 22 09:36:51 EET 2006

Panagiotis Atmatzidis wrote:
> Συγνώμη είπα ότι τα forums αντικαθιστούν το gentoo handbook? Η αυτό
> κατάλαβε ο Γιάννης? Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο! Αυτό που ήθελα να
> τονίσω είναι ότι η κοινότητα των χρηστών του Gentoo είναι πάρα πολύ
> ενεργή σε σχέση με τις άλλες κι αυτό και από τα forums.

Και αυτό που είπα εγώ είναι πως "αυτό δε μου λέει κάτι", και λίγο πολύ
αυτό είπε και ο Γιώργος.

Μπαίνοντας στη θέση του Γιώργου θα σου έλεγα πως θα προτιμούσε 1000
φορές αντί για αυτό το (όντως) θαυμάσιο community το gentoo να είχε:

    1- σοβαρό Apache maintainer
    2- σοβαρό mysql maintainer
    3- goto 1

Δε με ενδιαφέρει αν ο mailman maintainer είναι συζητήσιμος ή πρόσχαρος ή
[...]. Με ενδιαφέρει να κάνει τη δουλειά του!

Για να μιλήσουμε λίγο πιο σοβαρά, θα προτιμούσαμε το Debian community:
υπερόπτες μέχρι αηδίας, αλλά με μια απίστευτη φήμη για την ποιότητα των
πακέτων που κάνουν release.

Τώρα βέβαια αν θες και τα δύο μπορείς πάντα να βάλεις Ubuntu: φοβερό
community στα forums, εξαιρετική ποιότητα αλλά και αρκετά πρόσφατα
πακέτα στο core χωρίς τις καθυστερήσεις του Debian stable. OK, δεν
μπορείς να κάνεις compile το vim μόνο με perl support, αλλά ξέρεις ότι
θα δουλεύει ;-)

Τέλος,
Γ.