Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Wed Mar 22 01:51:36 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Σημαίνει.  Οτι εσύ κι ο Γιάννης δουλεύετε με διαφορετικό τρόπο.  Κι εγώ
> σιχαίνομαι τα forums, για πολλούς λόγους.
>
> Πρώτα από όλα, γιατί η τεκμηρίωση που καταφέρνει να περάσει από το `φίλτρο'
> μιας ομάδας και να γίνει commit σε ένα κεντρικό repository έχει περάσει από
> κάποιο βασικό έλεγχο.  Ας πούμε, δε με ενδιαφέρει προσωπικά πως έστησε το
> Gaim με εικονίδια από το http://www.happysmilies.com/ ένας δεκαπεντάχρονος.

Συγνώμη είπα ότι τα forums αντικαθιστούν το gentoo handbook? Η αυτό
κατάλαβε ο Γιάννης? Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο! Αυτό που ήθελα να τονίσω
είναι ότι η κοινότητα των χρηστών του Gentoo είναι πάρα πολύ ενεργή σε
σχέση με τις άλλες κι αυτό και από τα forums. Τώρα αν δεν σου αρέσουν
σίγουρα είναι δικό σου θέμα. Κι εγώ προτιμώ τις mailing lists για
συζήτηση, είναι απλώς πιο άνετες.. αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εκεί έχει
γίνει μια εκπληκτική δουλειά από ένα εκπληκτικό non profit community το
οποίο διευκολύνει πολύ τους χρήστες.
Και δεν μιλάω για howto "πως να στήσετε ένας sshd".. υπάρχουν
configurations & howto's τα οποία ξελασπώνουν κόσμο και κοσμάκη.
Απόδειξη είναι ότι έχουμε χρήστες από άλλες διανομές στα forums.. Αν
πιστεύεις ότι το παράδειγμα με το Gaim εκφράζει την πλειοψηφία των
howto's που είναι γραμμένα εκεί τότε έχεις δίκιο.

Πάλι το γαμήσαμε.. δεν ξέρω αν έκανα μαλακία που απάντησα στον Γιάννη
στο προηγούμενο post, ίσως έπρεπε να το αφήσω στον αέρα..

> Οχι, αλλά πόσα από αυτά είναι α) χρήσιμα, β) σωστά και γ) γραμμένα με
> ανθρώπινη γλώσσα κι όχι σε "Leet, mothafuckahs!  My Gaim iz now so kewl I
> CN C MY gf's b00bz THRU Video STreeming!"?

Έχει σημασία? Αν είναι όπως λες θα μπούνε στο handbook. Το θέμα είναι
ότι υπάρχει ένα extra huge resource.

> Γιατι να υπάρχουν tricky situations, βασικά;

Άμα σου φέρω παράδειγμα.. θα μου πεις ότι εσύ δεν το χρειάζεσαι "αυτό η
εκείνο" :-) π.χ. XGL Δεν είναι distro specific πολλά situations. Πάντα
υπάρχουν και παντού tricky situations.

> Γιατί να πρέπει να κάνεις upgrade το gcc "με προσοχή";

Γιατί από αυτόν εξαρτάται το σύστημα μου? Με προσοχή αναφέρω το version
του gcc που θα διαλέξω.. :P

> Τι το περίεργο έχει δηλαδή το να στήνεις το "βασικό σύστημα" και το gcc να
> είναι *ΗΔΗ* integrated μέρος του, να κάνει build σωστά, εύκολα και γρήγορα
> με ένα:
>
>         # cd /usr/src
>         # make buildworld
>
> Οι ψευδείς `ανάγκες' που εξυπηρετεί ένα χαώδες documentation για ένα άλλο
> τόσο χαώδες packaging σύστημα δεν είναι απαραίτητα ιδιότητες του
> συστήματος, αλλά πολλές φορές εγγενείς περιορισμοί του ίδιου του packaging
> & installation συστήματος.

Περιορισμούς δεν βλέπω πουθενά.. ίσα ίσα.. πολύ συμμαζεμένα κι απλά τα
βλέπω τα πράγματα στην διανομή μου.