Τι είναι το USB syncing?

Pistiolis Konstantinos kpistiolis at hellug.gr
Tue Mar 21 00:40:16 EET 2006

> Φυσικά ξέρεις ότι μάλλον δεν θα έπρεπε να το κάνεις έτσι, είτε επειδή
> βαριέσαι είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο.
Δε μιλάμε για κώδικα. Θέλω να τρέξω το προγραμμα(προγραμματάκι) μια
φορά για να δώ τι βγάζει. Και μετά σβήνεται.
Τώρα κατά την εκτέλεση, αν το σύστημα αποφασίσει να κάνει sync
και 2-3 φορές κατά τη διάρκεια των 30 ολόκληρων msec τι πειράζει;
Μόνο το caching του file επηρρεάζει, λίγο παραπάνω χρόνο συστήματος και
ίσως χαλάει κάπως την ενημέρωση του journaling.
Νομίζω άλλωστε ότι το fclose δεν προκαλεί και sync άμεσα, εκτός κι
αν τερματίσει το πρόγραμμά σου. Πρακτικά, ίσως να μην έχουν κάν γραφτεί
δεδομένα στο δίσκο (εκτός ίσως από το entry για το αρχείο) μέχρι τη
λήξη του προγράμματος, αν δεν ξεπερνιέται το μέγεθος του block.

Υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι κακό έτσι;

> Ένα κακογραμμένο κομμάτι κώδικα δεν αποτελεί απόδειξη ότι η τάδε
> πλατφόρμα είναι καλύτερη από την άλλη. Αν από την άλλη είχες κάποιο
> σύστημα που έπρεπε να διαχειρίζεται 100 αρχεία/sec τότε το ξανασυζητάμε,
> και ναι, το Windows πάσχει σε αυτόν τον τομέα.

φυσικά, αφού δεν θα μπορεί να κάνει caching όλα τα αρχεία ταυτόχρονα, και
θέλει και μπόλικο χρόνο συστήματος για να διαχειριστεί τόσες κλήσεις
συστήματος.
Αλλά αν ο ρυθμός εγγραφής είναι χαμηλός και τα δεδομένα
λιγότερα από το block του συστήματος αρχείων τρώγεται, ενώ αν γράφεις
γρήγορα τότε κι ένα αρχείο να έχεις και νάναι και μόνιμα ανοιχτο κλάφτα.

Κώστας