Τι είναι το USB syncing?
Giannis Papadopoulos
ipapadop at inf.uth.gr
Mon Mar 20 23:55:15 EET 2006
Pistiolis Konstantinos wrote:
>> (2) Στα Window$ η εγγραφή γίνεται με ταχύτητα παρόμοια με αυτή του
>> linux χωρίς
>> αυτό το USB syncing (άρα μάλλον εκεί το syncing πρέπει να είναι off by
>> default). Αν αμέσως μετά του πεις να κάνει unmount (Safely Remove
>> Hardware),
>> υπακούει αμέσως, χωρίς καθυστέρηση.
>>
> Για να γελάσουμε:
> ----------------
> Χτες καθώς έκανα debug σε έναν παλιό μου κώδικα C που διάβαζε bmp se M$win
> θέλησα να γράψω σε ένα αρχείο το τί ακριβώς διάβαζε σε κάθε loop ενός for.
> Κι επειδή «βαριόμουν» να πάω στην αρχή, να δηλώσω FILE *, να ανοίξω το
> αρχείο
> και στο τέλος να το ξανακλείσω τί πιο φυσιολογικό για έναν «τεμπέλη» από
> ....
> for(....)
> {
> ...
> {/*debug block*/
> FILE *fptr = fopen("debug_file", "a");
> fprintf(ftpr, ...
> fclose(fptr);
> }/*end debug*/
> ...
> }
> ...
> δηλαδή, ν'ανοιγοκλείνω συνεχώς το αρχείο σε append mode.
> Πράγμα που το έχω κάνει άπειρες φορές και σε linux και σε IRIX, και
> δουλεύει
> τέλεια και ταχύτατα, ακόμα κι αν ταυτόχρονα κάποιος διαβάζει το ίδιο
> αρχείο.
> (ναι, το έχω χρησιμοποιήσει και ως pipe για debuging λόγους)
Φυσικά ξέρεις ότι μάλλον δεν θα έπρεπε να το κάνεις έτσι, είτε επειδή
βαριέσαι είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο.
> Το πρόγραμα έτρεχε σε M$win. Φαντάζεστε τι έγινε;
> Για να διαβάσει ένα bitmap 32x240 pixels ήθελε 2~4 λεπτά σε P2.4GHz και
> με το
> αρχείο στο σκληρό δίσκοοοοοοοο........
> Εν έτει 2006, λές και υπάρχει πιθανότητα κάποιος να «βγάλει» το σκληρό
> δίσκο!...
> Αφού δεν το πίστευα και χρειάστηκα 25 λεπτά παρακολούθηση με το debugger
> για να βεβαιωθώ ότι δεν απειρολουπάρει κάπου!
Ένα κακογραμμένο κομμάτι κώδικα δεν αποτελεί απόδειξη ότι η τάδε
πλατφόρμα είναι καλύτερη από την άλλη. Αν από την άλλη είχες κάποιο
σύστημα που έπρεπε να διαχειρίζεται 100 αρχεία/sec τότε το ξανασυζητάμε,
και ναι, το Windows πάσχει σε αυτόν τον τομέα.
More information about the Linux-greek-users
mailing list