Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

DJ Art djart at linux.gr
Tue Mar 21 00:25:14 EET 2006

On Tuesday 21 March 2006 00:03, Giannis Papadopoulos wrote:
> [...]
> σχεδόν τη μισή διανομή, την τρίτη πως θα καταφέρω την αηδία το
> PocketPC να κάνει sync με το σύστημα κοκ.
>
> Και ερωτώ: είμαι ο μόνος που "χάνω" τόση ώρα - σε εισαγωγικά, γιατί
> δεν πάνε ποτέ άχρηστες οι γνώσεις - ή το έχουν και άλλοι το σαράκι
> "αν δεν δουλέψει αυτό, δεν μπορώ να στρωθώ να δουλέψω στο άλλο που
> πρέπει";
>
> Δεν είμαι και ο πρώτος unixάς/linuxάς, αλλά τουλάχιστον το παλεύω -
> στο κάτω-κάτω μόνον τα δικά μου συστήματα κάνω administration.
>
> ΥΓ στην ουσία γκάλοπ κάνω, να μην αισθάνομαι άσχημα όταν μου λένε

Κοίτα, **άμα**:

- Δεν έχεις στήσει ακόμα suspend2
- Δεν έχεις στήσει boot splash screen με τουλάχιστον bootsplash και
fbsplash
- Δεν έχεις στήσει XGL
- Δεν έχεις κάνει compile τα εξής τουλάχιστον:
  - X.org
  - Mozilla
  - OpenOffice
  - KDE
  - Gnome
  - VLC, Amarok και Kopete με όλο το featureset enabled

- Δεν έχεις γράψει ακόμα custom scripts για το Pocket PC syncing και για
τη σωστή μετατροπή των VCF από plain UTF-8 σε quoted-printable UTF-8

- Δεν έχεις στήσει wifi με unsupported PCI card
- Δεν έχεις σετάρει ποτέ winmodem
- Δεν έχεις παίξει με lirc
- Δεν έχεις παίξει με lineakd

- Δεν έχεις κάνει διάλειμμα από το Linux και να δείς γιατί τα γ#$%#$% τα
Winblows δεν βλέπουν τον Samba Server, ενώ τα Linux clients τον βλέπουν

- Δεν έχεις βάλει *BSD, Darwin, BeOS, Windows σε τουλάχιστον VMware για
να δείς πόσο suck .....

- Δεν έχεις φτιάξει chess manager σε Sendmail CF

Ε ΤΟΤΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ?!!! ΑΜΑΝ, ΣΠΑΤΑΛΗ ΧΡΟΝΟΥ.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?