Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Tue Mar 21 00:03:38 EET 2006

Με βρίσκω κάποιες μέρες να χάνω αρκετές ώρες μπροστά στο Linux μου
κάνοντας administration διάφορα:
Την μία μπορεί να είναι να στήσω σωστά τους drivers της ATI, την άλλη να
  δω γιατί σταμάτησε να παίζει το automounting όταν έκανα αναβάθμιση
σχεδόν τη μισή διανομή, την τρίτη πως θα καταφέρω την αηδία το PocketPC
να κάνει sync με το σύστημα κοκ.

Και ερωτώ: είμαι ο μόνος που "χάνω" τόση ώρα - σε εισαγωγικά, γιατί δεν
πάνε ποτέ άχρηστες οι γνώσεις - ή το έχουν και άλλοι το σαράκι "αν δεν
δουλέψει αυτό, δεν μπορώ να στρωθώ να δουλέψω στο άλλο που πρέπει";

Δεν είμαι και ο πρώτος unixάς/linuxάς, αλλά τουλάχιστον το παλεύω - στο
κάτω-κάτω μόνον τα δικά μου συστήματα κάνω administration.

ΥΓ στην ουσία γκάλοπ κάνω, να μην αισθάνομαι άσχημα όταν μου λένε "πάλι
με αυτά ασχολείσαι;"