introducing linux administration

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Mon Mar 20 15:19:50 EET 2006

Michael Iatrou wrote:

> http://www.tldp.org/LDP/intro-linux/html/index.html
>
> http://www.tldp.org/LDP/sag/html/index.html
>
> Από εκεί και πέρα και ανάλογα με το τι θέλει να κάνει:
>
> http://www.tldp.org/docs.html#howto

Ο Ιάτρου έγραψε ότι ήθελα να πω. Να προσθέσω κάτι άλλο όμως, που δεν το
είδα στα posts, δεν ξέρω γιατί αλλά και στο #linuxhelp πολλές έχουν
προβλήματα τα οποία ditro-oriented περισσότερο. Οπότε σίγουρα είναι καλό
να διαβάσει λίγο θεωρία το παλικάρι, μην τα χάσει.
Αλλά θα πρότεινα να βρεις μια διανομή που να έχει extensive
documentation και introduction part δικό της όπως η opensuse[1]. Το
καλύτερο πιστεύω πως είναι αυτό της Mandriva[2] (once upon a time
Mandrake GNU/Linux) το οποίο είναι αρκετά μεγάλο κι απλοϊκό.
Παλαιότερα είχε κι ένα "club" στο οποίο έκανες εγγραφή κι είχε ένα
tutorial το οποίο σε πήγαινε βήμα βήμα στην διαχείρηση της διανομής από
console & GUI. Ήταν πάρα πολύ καλοφτιαγμένο.
Επίσης, όπως αναφέρθηκε καταπληκτική δουλειά στα handbooks έχουν κάνει
τα BSD, FreeBSD κι έχει τύχει να διαβάσω και το Introduction του NetBSD.
Μπορώ να πω ότι τα BSD's κερδίζουν έναν starter που δίνει βάση στο
documentation.

[1] http://en.opensuse.org/New_Users_start_here
[2] http://club.mandriva.com/xwiki/bin/KB/Newbies