Taxisnet Firefox & Konqueror

muz muz at diktio.org
Fri Mar 17 15:20:59 EET 2006

Pistiolis Konstantinos wrote:

> Αν το έλεγαν κάπως έτσι θα μπορούσες να τους τη μπεις.
> Σου λένε όμως κάτι στο στύλ:
> «το delivery γίνεται με μηχανάκι, οπότε αν μένετε μακρύτερα από 5 km
> από τα γραφεία του δήμου, δε μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε»
>
> Κι άντε μετά εσύ να τους πεις ότι κακώς έχουν μηχανάκια και ότι το
> στάνταρ είναι να κάνουν το delivery με αυτοκίνητο, κλπ.
>

> Κώστας

Δε θα το λεγα. Νομίζω οτι το αντίστοιχο είναι να σου πουν οτι κάνουν
delivery με αυτοκίνητο, αλλά όχι με ένα αυτοκίνητο που να παρκάρει
παντού, αλλά ένα αυτοκίνητο το οποίο παρκάρει μόνο στις ειδικές θέσεις
που φτιάχνει o babis vovos. Δεν είναι πρόβλημα απόστασης, είναι πρόβλημα
εξάρτησης του χρήστη του Taxisnet από μία εταιρία.

Το δικό σου παράδειγμα θα ήταν αντίστοιχο του π.χ. να μπορούσαν να
χρησιμοποιήσουν το taxis μόνο όσοι/ες ανήκουν σε ΔΟΥ μεγάλου αστικού
κέντρου. Ανεξάρτητα από το browser τους. Άδικο γι αυτούς που ανήκουν
στην επαρχία, αλλά αποδεκτό από μένα σαν προσωρινό μέτρο (μέχρι να
αναβαθμιστεί ας πούμε η μηχανογράφηση σε όλες τις ΔΟΥ).

Επίσης είναι ένα πράγμα να στηρίζεται το δημόσιο σε λογισμικό της
Microsoft, είναι άλλο πράγμα όμως να υποχρεώνει και όλους τους πολίτες
να χρησιμοποιούν κι αυτοί λογισμικό της Microsoft για να μπορούν να
κάνουν χρήση δημόσιων υπηρεσιών.

Μιχάλης