Taxisnet Firefox & Konqueror

Pistiolis Konstantinos kpistiolis at hellug.gr
Fri Mar 17 14:22:15 EET 2006

> Δεν είναι συνταγματικό (κυρίως) το πρόβλημα. Είναι οτι το κράτος με
> έμμεσο τρόπο, προσφέρει μια υπηρεσία που θα έπρεπε να την προσφέρει σε
> όλους τους πολίτες (και αυτό να το κάνει απλά υποστηρίζοντας
> συγκεκριμένα standards), μόνο στους πελάτες μιας συγκεκριμένης εταιρίας
> (Microsoft). Είναι σαν να προσφέρει delivery στα συσσίτια του Δήμου (τα
> ποια;) μόνο όμως αν την πολυκατοικία σου την έχει χτίσει ο Babis
> Vovos(tm). Και νομίζω οτι εκεί θα πρέπει να επικεντρωθεί η κριτική. Στο
Αν το έλεγαν κάπως έτσι θα μπορούσες να τους τη μπεις.
Σου λένε όμως κάτι στο στύλ:
«το delivery γίνεται με μηχανάκι, οπότε αν μένετε μακρύτερα από 5 km
από τα γραφεία του δήμου, δε μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε»

Κι άντε μετά εσύ να τους πεις ότι κακώς έχουν μηχανάκια και ότι το
στάνταρ είναι να κάνουν το delivery με αυτοκίνητο, κλπ.

Κώστας