iso-8859-7 & utf-8 στο ίδιο MIME part(was:Re: samba printer sharing)

Stavros Giannouris alby at freemail.gr
Tue Mar 7 01:40:45 EET 2006

On Tue, 7 Mar 2006 00:37:59 +0200
Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia at hellug.gr> wrote:

<snip interesting info>

> Παρεμπιπτόντως, αν ο μετατροπέας ήταν πραγματικά έξυπνος, θα μπορούσε
> να αγνοήσει ό,τι δεν είναι έγκυρο base64 - όπως διάβασα, το Apple
> Mail το κάνει αυτό. Δεν έχει όμως τέτοια υποχρέωση. Σύμφωνα με το
> σχετικό RFC, αν κάποιο μέρος MIME ενός μηνύματος έχει σταλεί με
> C-T-E: base64, το μέρος πρέπει να περιέχει μόνο έγκυρο base64 και
> τίποτα άλλο.
>
> Ένα workaround είναι να ρυθμίσετε το MUA σας να μη χρησιμοποιεί
> base64. Στην προκειμένη περίπτωση, ο Απόστολος χρησιμοποιεί KMail -
> δεν ξέρω πού είναι η σχετική επιλογή, αλλά φαντάζομαι θα υπάρχει.

Αυτό είναι όπως είπες σωστά, ένα απλό αλλά άβολο workaround.
Η πραγματική λύση είναι λύση είναι να ενοχλήσουμε τους administrators
του freemail αρκετά, ώστε να προσθέτουν την υπογραφή τους σε ένα
διαφορετικό MIME Part στο μήνυμα και ας το κωδικοποιήσουν όπως τραβάει
η ψυχή τους.

Ή απλώς να αλλάξουμε e-mail provider (που σκέφτομαι τώρα τελευταία)

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"