iso-8859-7 & utf-8 στο ίδιο MIME part(was: Re: samba printer sharing)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Mar 7 00:37:59 EET 2006

* Giorgos Keramidas [2006-03-04 17:50]:

> Τώρα που ξέρουμε ακριβώς γιατί γίνεται αυτό, μπορούμε να τους μιλήσουμε.
> (Οχι ότι αυτό θα έχει 100% αποτέλεσμα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.)

Επειδή συνάντησα το ίδιο πρόβλημα σε μια άλλη λίστα, μπορώ να σας πω
ακριβώς τι φταίει... Το μήνυμα του Απόστολου έφυγε με
footer από πρόγραμμα που δεν καταλαβαίνει από base64, οπότε το κόλλησε
στο τέλος του μηνύματος χωρίς καμιά κωδικοποίηση. Τελικά, το μήνυμα
μετατράπηκε από base64 σε 8bit:

Κατά τη μετατροπή αυτή το footer φυσικά μετατράπηκε σε θόρυβο.

Παρεμπιπτόντως, αν ο μετατροπέας ήταν πραγματικά έξυπνος, θα μπορούσε να αγνοήσει ό,τι δεν
είναι έγκυρο base64 - όπως διάβασα, το Apple Mail το κάνει αυτό. Δεν
έχει όμως τέτοια υποχρέωση. Σύμφωνα με το σχετικό RFC, αν κάποιο μέρος
MIME ενός μηνύματος έχει σταλεί με C-T-E: base64, το μέρος πρέπει να
περιέχει μόνο έγκυρο base64 και τίποτα άλλο.

Ένα workaround είναι να ρυθμίσετε το MUA σας να μη χρησιμοποιεί base64.
Στην προκειμένη περίπτωση, ο Απόστολος χρησιμοποιεί KMail - δεν ξέρω πού
είναι η σχετική επιλογή, αλλά φαντάζομαι θα υπάρχει.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr